Over
Basis Skills
Hogere medewerker tevredenheid
Hogere klanttevredenheid
Medewerkers die future proof en ambassadeurs zijn
Hogere omzet
Duurzame klantrelaties
Een beter imago (medewerkers zijn het visitekaartje)

Elk programma bestaat uit een mix van video’s, oefeningen, praktijksituaties en voorbeelden, rollenspellen, een kennisquiz, theorie en geluidsfragmenten.
Hierdoor is de training interactief, laagdrempelig en praktijkgericht. Mindset is een onderdeel wat in het gehele programma telkens (kort) naar voren komt om medewerkers te motiveren en te helpen bij het toepassen van de opgedane kennis- en vaardigheden.
Basis Skills 1 dag
De eendaagse training- Kennismaking en introductie
- Persoonlijke doelen stellen
- Waarom is service zo belangrijk?
- Verbale versus non-verbale communicatie
- Omgaan met verschillende klanttypes
- Omgaan met weerstand en klachten deel 1
- Terugblikken persoonlijke doelen en evaluatie
Basis skills 2 dagen
De tweedaagse training- Terugblik dag 1
- Basistelefoonregels en -etiquette
- Gespreksstructuur
- Verschillende gesprekstechnieken
- Omgaan met weerstand en klachten deel 2
- Woordkeuze en tone of voice
- Terugblik persoonlijke doelen en evaluatie
Bovenstaande bedragen zijn excl. € 25,- per dag voor het fysieke arrangement (lunch, koffie en thee). Voor online bijeenkomsten rekenen we geen arrangementskosten.
De totale investering is excl. btw. Vrijstelling van btw is mogelijk, je betaalt in dat geval 10% bovenop de investeringsprijs.
Meer informatie ontvangen?
Locatie
Op de Kaart
Blijf op de hoogte
Volg ons op social media
Blijf op de hoogte van de laatste ins en outs op het gebied van klantcontact. Volg ons op LinkedIn en YouTube en bekijk als eerste onze nieuwste tips!
© 2021 Skillboosters B.V | alle rechten voorbehouden | KvK: 80367224